خرید و فروش یونجه برای دام

خرید و فروش یونجه برای دام در بازارهای داخلی به چه صورت انجام می گیرد؟

خرید و فروش یونجه برای دام در بازرگانی اریس با چه قیمتی صورت می گیرد؟

یونجه یکی از انواع علوفه

از ضروری ترین و اصلی ترین نیازهایی که برای حیوانات و دام ها وجود دارد، علوفه است. علوفه در واقع گیاهانی هستند که به صورت اختصاصی از آنها برای تغذیه حیوانات اهلی و دامی استفاده می شود. در واقع هدف اصلی از کشت آنها برای تغذیه این حیوانات می باشد. انواع مختلفی از علوفه ها وجود دارد که مشهورترین و قدیمی ترین آنها که از زمان های دور همواره مورد استفاده قرار می گرفته است، یونجه بوده است. البته استفاده از علوفه محدود به یونجه نیست و انواع مختلفی از علوفه ها وجود دارد. که به صورت تازه و خشک شده می توان آنها را مورد استفاده قرار داد. علوفه ها ممکن است که از ترکیبات مختلفی تشکیل شده باشند. که می توان به ترکیبات حبوبات نرم، ته مانده سایر محصولات کشاورزی و… اشاره داشت.

یونجه محصولی است دارای ارزش غذایی بالا که همه ساله مقدار زیادی از زمینهای زراعی کشور زیر کشت این محصول می رود یونجه به صورت تر و خشک وارد بازار فروش می شود گیاه یونجه حاوی مواد معدنی، ویتامین و پروتئین می باشد.

یونجه انواع متفاوتی دارد مانند یونجه بمی، یونجه همدانی، یونجه بغدادی و یونجه یزدی ، که در بین انواع آن یونجه شهر همدان دارای بهترین و با کیفیت‌ترین یونجه موجود می‌باشد. به این صورت که حدود 39554 هکتار زمین زراعی در این شهر کشت می شود و برداشت آن 461218 تن می باشد.

یونجه یکی از خوراک‌های بسیار قوی می‌باشد که شامل مواد معدنی، ویتامین و پروتئین بسیار زیادی می‌باشد. به این صورت که حدود ۵۰ درصد از پروتئین یونجه در داخل برگ‌های این علف وجود دارد. به این خاطر دامدارانی که قصد پروار بندی دام خود را دارند. باید از جیره بندی یونجه و سایر خوراک و علوفه استفاده کنند، تا حیوان به وزن دلخواه شما دست پیدا کند.

انواع خوراک دام انواع خوراک طیور بازرگانی اریس تولید خوراک دام جو جو بندر جو دامی خریدار خوراک دام خریدار پودر گوشت خرید جو خرید خوراک دام خرید خوراک طیور خرید ذرت خرید سویا خرید و فروش یونجه خرید کنجاله سویا خرید گندم خرید یونجه خوراک آبزیان خوراک دام خوراک دام طیور خوراک دام مشهد خوراک دام و طیور خوراک طیور خوراک پودر گوشت دام طیور ذرت ذرت دامی شرکت خوراک دام فروش خوراک دام فروش ذرت قیمت جو قیمت جو دامی قیمت خوراک دام قیمت خوراک طیور قیمت ذرت قیمت پودر گوشت قیمت کنجاله سویا لیست قیمت دام پودر ماهی پودر چربی پودر گوشت پودر گوشت دام کنجاله سویا یونجه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *