خرید و فروش گندم شکسته

خرید و فروش گندم شکسته در بازرگانی اریس با چه تناژی انجام می گیرد؟

خرید و فروش گندم شکسته با چه قیمتی انجام می شود؟

گندم از مهمترین محصولات کشاورزی است. خواص بی نظیر آن موجب اهمیت فراوان این محصول در جیره غذایی می شود. گندم از پرمصرف ترین محصولات در کشور ما می باشد. سالانه مقدار زیادی از اراضی کشور زیر کشت این محصول می رود. مصرف مازاد بر تولید ما را وادار به وارد کردن گندم از ممالک دیگر می نمود. سالانه تناژ بالایی از گندم از انواع کشورها وارد ایران می شد. واردات محصول موجب خروج مقدار زیاد ارز از کشور ما می شد. همچنین بر قیمت محصول در بازار نیز اثر می گذاشت. این در حالی بود که کیفیت گندم داخلی نیز از نوع خارجی آن بهتر بود. امروزه با افزایش کشت و تولید به مرز خودکفایی رسیده ایم. و واردات گندم ما به حداقل رسیده است.

گندم شکسته

گندم شکسته محصولی فرعی از گندم است. این محصول در حین برداشت یا جابجایی و حمل و نقل و یا در کارخانجات دچار شکستگی شده است. شکل ظاهری این محصول در حد گندم نمی باشد. ارزش غذایی آن در حد گندم است. اما از لحاظ قیمت در سطح پایینتری از گندم می باشد. به دلیل شکل ظاهری گندم شکسته یا خرده گندم برای انسان استفاده نمی شود. استفاده از این محصول در جیره خوراکی دام و طیور موجب صرفه جویی در هزینه جیره می شود. در حالیکه انرژی مورد نیاز جیره نیز تامین می شود.

استفاده از خرده گندم رواج فراوانی در جیره خوراک دام بخصوص طیور دارد. گندم شکسته با نام دان مرغی نیز شناخته می شود.

مزایای استفاده از خرده گندم برای خوراک دام و طیور :

گندم شکسته دارای مقادیر پروتئین، نشاسته، سلولز و چربی می باشد. وجود این موارد برای دام بسیار با ارزش است.
مدت ماندگاری خرده گندم زیاد می باشد. این محصول برای نگهداری به هیچ افزودنی نیاز ندارد. خرده گندمی که برای خوراک طیور استفاده می شود باید ریزتر از حد معمول باشد. بنابراین گندم شکسته را دوباره با آسیاب خرد می نمایند. بعد از آسیاب، گندم شکسته ها به دانه های ریزتری تبدیل می شوند. این دانه ها برای مرغداری ها استفاده می شوند. این محصول در مرغداری ها باعث افزایش وزن و همچنین افزایش میزان تولید طیور شود.

خرید و فروش گندم شکسته

محصولات خوراک دام و طیور را می توان از مراکز فروش در سراسر کشور تهیه نمود. مهمترین گزینه در خرید خوراک دامی خرید محصول با کیفیت است. محصولی که علاوه بر قیمت مناسب دارای ارزش غذایی نیز باشد. اگر دام و طیور با خوراک مناسب تغذیه شوند بازدهی آنها نیز بهتر خواهد بود. یکی از مراکز فروش عمده محصولات خوراک دامی بازرگانی اریس می باشد. این شرکت محصولات را با بالاترین کیفیت به مشتریان ارائه می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *