خرید و فروش با کیفیت ترین پودر گوشت در بازرگانی اریس

خرید و فروش با کیفیت ترین پودر گوشت در بازرگانی اریس :

خرید و فروش با کیفیت ترین پودر گوشت در بازرگانی اریس به چه صورت انجام میشود ؟باکیفیت ترین پودر گوشت موجود در ایران را از کجا میتوانیم تهیه کنیم ؟خواص موجود در پودر گوشت؟خواص پودر گوشت در تغذیه دام ،طیوروآبزیان ؟

معمولا گوشت،استخوان،خون و دیگر باقیمانده بدن حیوانات در تغذیه دام و طیور به کار می رود.آرد گوشت به طور کلاسیک به سه دسته طبقه بندی میشود:آرد گوشت پر استخوان حاوی 45%پروتئین خام ،آرد گوشت کم استخوان حاوی 50%پرونئین خام ،آرد گوشت بی استخوان حاوی 53 الی 55%پروتئین خام است با این وصف میانگین پروتئین خام آرد گوشتهای تجاری بین 20 الی 70 % متغییر است .

خواص موجود در پودر گوشت ؟

میزان پروتئین خام در این ماده غذایی بالا بوده و به دلیل دارا بودن استخوان میزان خاکستر آن نیز بالاست و سطوح خوبی از کلسیم ،فسفر،منیزیم در آن وجود دارد و بیشتر فرآورده های خشک شده دارای 50%پروتئین ،8%چربی،28%خاکسترو حدود 10%کلسیم و فسفر هستند .

جایگاه و خواص پودر گوشت در تغذیه دام و طیور

جایگاه پودر گوشت در تغذیه دام ،طیور و آبزیان جهت حفظ بقا و ارتقاء کیفیت آنهاست.پودر گوشت از بزرگترین و بهترین منابع تامین پروتئین ،انرژی و دیگر موادمغذی در خوراک دام ،طیور و آبزیان هستند با استفاده از پودر گوشت بخش بزرگی از پروتئین وانرژی و دیگر مواد مغذی مورد نیاز حیوان تامین میشود.آزمایشات نشان میدهند پودر گوشت منبع بسیار خوبی برای ریبوفلاوین و ویتامینهای دسته B بخصوص کولین ،B12 نیکوتین آمید است .

با کیفیت ترین پودر گوشت موجود در ایران بصورت عمده و با نازلترین قیمت را از کجا میتوان تهیه کرد؟

شرکت بازرگانی اریس در جهت تهیه جیره پرورش دهندگان دام و طیورمفتخر است با نازلیتین قیمت وبهترین کیفیت در اختیار شما خریداران بگذارد .خرید و فروش محصولات دامی و طیور در سراسر کشور امکان پذیر است .برای خرید و فروش محصولات ما بصورت عمده با مشاوران شرکت بازرگانی اریس تماس حاصل فرمایید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *