خرید خرده ذرت با کیفیت از بازرگانی اریس

خرید خرده ذرت با کیفیت از بازرگانی اریس با چه قیمتی امکان پذیر است؟

خرید خرده ذرت با کیفیت از بازرگانی اریس با چه تناژی ممکن است؟

خرده ذرت محصولی است که از خرد شدن و شکستن دانه ذرت در حین برداشت محصول یا حمل و نقل آن و یا کارخانجات تولید خرده ذرت به وجود می آید این محصول از ظر شکل ظاهری در رتبه پایین تری نسبت به خود ذرت بوده اما از نظر ارزش غذایی همسان با ذرت می باشد خرده ذرت در قیمت پایین تری نسبت به ذرت وارد بازار خرید و فروش می شود و محصولی مناسب برای تغذیه دام و طیور می باشد این محصول غنی از ارزش غذایی و با قیمت با صرفه تر مورد استفاده دام و طیور قرار می گیرد

این محصول حاوی مقدار زیادی نشاسته می باشد و ارزش انرژی زایی آن به نشاسته ،جوانه و پروتئین موجود در آن بستگی دارد. بیشتر دانه های ذرت حاوی 4 درصد روغن می باشند. میزان رنگدانه های زرد و نارنجی ذرت نسبتاً زیاد است و حاوی گزانتوفیل و کاروتن است، بنابراین برای تامین رنگدانه های بدن وزرده تخم مرغ پرندگانی که با ذرت تغذیه می شوند کافی خواهد بود .نزدیک به 60 تا 70 درصد هزینه های جاری یک مزرعه دام و طیور ف ایفا می کند. دانه ذرت جهت استفاده در صنعت دام و طیور باید شکسته شود و در اندازه های متفاوت مورد مصرف قرار گیرد، که این امر علاوه بر سرمایه گذاری برای تجهیزات اولیه، فرآیندی هزینه بر بوده و باعثث افزایش بهای خوراک می گردد.استفاده از دانه ذرت شکسته به عنوان خوراک باعث کاهش هزینه های تولید و بهره وری بالاتر می گردد.

نحوه خرید خرده ذرت با بهترین کیفیت

مجموعه بازرگانی اریس سالهاست که در زمینه خرید و فروش انواع محصولات خوراکی دامی و طیوری و آبزیان فعالیت دارد این شرکت با دارا بودن انواع محصولات با کیفیت با قیمت های مناسب رضایت مشتریان عزیز را جلب نموده است این شرکت با فروش عمده خرده ذرت محصول بهترین کارخانجات تولید خرده ذرت در خدمت شما مشتریان عزیز می باشد شما ی توانید برای سفارش محصول از طریق راههای ارتباطی زیر با ما در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *