خرید جو دامی وارداتی روسیه از بندر امیرآباد

خرید جو دامی وارداتی روسیه از بندر امیرآباد

جو دامی که وارداتی از کشور روسیه می باشد و از بندر امیرآباد بارگیری می شود دارای قیمت مناسبی است‌. پیشنهاد ما در این هفته برای شما خرید جو دامی روسیه می باشد. حال سوالی که برای اکثر خریداران پیش می آید این است که آیا جو دامی روسیه کیفیت مطلوبی دارد یا نه؟ جواب این سوال را در این مقاله خواهیم گفت.

کیفیت جو دامی در چه حدی است؟

سوالی که برای اکثر خریداران جو دامی که در کار دامداری و مرغداری تازه هستند این است که آیا جو دامی روسیه کیفیتی قابل قبول دارد؟ جو دامی روسیه چه تفاوتی از نظر کیفیت با جو دامی برزیل دارد؟ خوب جوابی که برای اینگونه سوالها باید بگیم این است که جو دامی روسیه از لحاظ کیفیت در مقابل جو دامی برزیل تقریبا برابری می کند برای همین ما به شهر های شمالی یا شمال غرب و شرق کشور پیشنهاد می کنیم که از جو دامی روسیه خریداری کنند زیرا از بندر امیر آباد بارگیری شده و هزینه حمل و نقل برای خریداران به صرفه خواهد بود البته ناگفته نماند جو دامی روسیه از لحاظ قیمت نسبت به جو دامی برزیل ارزانتر می باشد .

مقایسه جو دامی روسیه در مقابل جو برزیل

وقتی حرف از مقایسه می شود انصافا نمی توان دقیق در موردش صحبت کرد .ببینید جو دامی روسیه از کشوری صادر می شود که جز کشورهای بزرگ تو صنعت کشاورزی به ویژه کشت جو است و برزیل نیز به همین منوال به همین خاطر از این لحاظ نمیشه مقایسه کرد ولی می توان گفت که هر دو از نظر کیفی یکسان اند زیرا تمام خریدارانی که از ما خرید کردند چه جو دامی روسیه چه جو دامی برزیل را پسند کردند و بابت محصولی که به مشتری فروختیم از ما راضی بودند.

خرید جو دامی روسیه از بندر امیر

خریدارانی که از ما خرید می کنند توجه کنند تمامی محصولات ما از طریق کانال تلگرامی اطلاع رسانی می شوند . پس حتما از تلگرام ما را دنبال کنید و برای خرید با کارشناسان ما در تهران در ارتباط باشید هدف ما جلب رضایت مشتری است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *