خرید جو دامی روسیه انزلی و امیرآباد به قیمت بندر

خرید جو دامی روسیه انزلی و امیرآباد به قیمت بندر

جو دامی روسیه ، همانطور که از نامش پیداس از کشور روسیه از طریق بندر امیرآباد و انزلی وارد کشور می شود و توسط ما به سراسر کشور ارسال می شود . شرکت بازرگانی اریس علاوه بر واردات جو دامی از روسیه ، از کشور های اروپایی دیگری مثل اوکراین و آلمان جو دامی وارد کرده و به قیمت بندر به تمام نقاط ایران بارگیری و ارسال می کند.

تفاوت قیمت بین جو دامی روسیه و اوکراین

جو دامی روسیه و جو دامی اوکراین دو محصولی است که توسط شرکت بازرگانی اریس نیز وارد کشور می شود و می شود گفت که مقایسه کردن این دو محصول اصلا درست نمی باشد زیرا هر دو کیفیت بالایی دارند ولی در مورد قیمت باید گفت که جو دامی اوکراین کمی نسبت به جو دامی روسیه قیمت بالایی دارد. البته باید گفت که مقایسه این دو جو دامی را باید از خریداران پرسید، می شود گفت که بعضی از مشتریان هر دو جو دامی را برای خوراک دام و طیور مناسب می دانند. ولی برخی از خریداران جو دامی روسیه را مناسب می دانند و علت آن را کیفیت و قیمت محصول عنوان می کنند و همچنین نیز است.

خرید جو دامی روسیه به طور مستقیم از بندر

جو دامی روسیه خریدی با صرفه با قیمت مناسب به تمام دامداران و مرغداران پیشنهاد می شود . ما توانایی ارسال به سراسر کشور را داریم ولی هزینه حمل برای شهر های جنوبی بالا خواهد بود پس بهتر است شهر های جنوبی کشور از جو دامی اوکراین خرید کنند تا از لحاظ هزینه حمل برایشان با صرفه باشد. خرید مستقیم جو دامی از بندر بسیار با صرفه تر است از خرید توسط واسطه .

خرید از شرکت بازرگانی اریس

دوستان برای خرید با دفتر فروش ما در تهران در ساعات کاری 9 صبح نا 8 شب تماس گرفته و محصول مورد نظر خود را سفارش دهند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *