جو و فرآورده های آن در خوراک دام

جو و فرآورده های آن در خوراک دام با چه قیمتی خرید و فروش می شوند؟

جو و فرآورده های آن در خوراک دام چه مزایایی دارد؟

درباره جو

جو یکی از محصولات با ارزش غذایی بالاست. این محصول خواص بسیار زیادی در خوراک دام دارد. هم خود جو و هم فرآورده های آن دارای خواص فراوانی برای دام می باشد.

سالانه مقادیر زیادی جو در زمینهای زراعی کشور کشت می شود. محصول جو در بسیاری از شرایط آب و هوایی قابلیت رشد دارد. بنابراین در اغلب مناطق می توان این محصول را کشت و تولید کرد.

انواع جو

انواع جو از جمله جو داخلی و خارجی در بازارهای داخلی کشور موجود می باشد. جو داخلی در داخل کشور تولید می شود. جو خارجی از کشورهای دیگر نظیر روسیه، قزاقستان، اوکراین، برزیل، آلمان و غیره وارد می شود. به دلیل مازاد تقاضا بر عرضه ما نیازمندیم در سال مقدار بالایی از جو به کشورمان وارد کنیم.

فرآورده های جو در خوراک دام

از فرآورده های جو می توانیم به مالت جو و تفاله جو اشاره کنیم. بعد از گرفتن عصاره جو برای تولید انواع نوشیدنی ها تفاله آن بر جای می ماند. این تفاله حاوی پروتئین و ارزش غذایی است. اما دارای قیمت بسیار پایین تری نسبت به جو می باشد. دامداران و دامپروران برای پایین آوردن هزینه نهایی جیره می توانند این محصول را در برنامه خوراکی دام قرار دهند.

انواع تفاله جو

این محصول به صورت فله و بسته بندی عرضه می شود. نوع فله تفاله رطوبت زیادی دارد. ماندگاری آن نیز کمتر ی باشد. نوع بسته بندی به دلیل رطوبت کمتر تا ماهها قابل نگهداری و استفاده می باشد.

مقایسه جو داخلی با جو خارجی

جو داخلی در مقایسه با جو خارجی دارای پروتئین بیشتری می باشد. کیفیت جو داخلی بالاتر از انواع خارجی آن می باشد. بنابراین به طبع قیمت جو داخلی هم بالاتر از جو خارجی می باشد.

جو برای خوراک گاو

جو به دلیل داشتن مواد مغذی محصول بسیار مناسبی برای تغذیه گاو می باشد. این ماده موجب افزایش رشد دام می شود. جوی دامی دارای انواع مواد معدنی مانند منیزیم سلنیوم، منگنز، مس، روی و کربوهیدرات خالص می باشد.

جو برای خوراک اسب

برخی از اسب ها تمایلی به خوردن جو ندارند. در این صورت می توان با پختن جو و یا اضافه کردن ملاس طعم آن را بهتر کرد.

خرید جو و فرآورده های آن

خرید نوع مرغوب جو یکی از دغدغه های خریداران می باشد. بنابراین مشتریان در جستجوی مراکز فروش مطمئن می باشند. شرکت اریس یکی از عرضه کنندگان موفق در این زمینه می باشد. کیفیت بالای محصولات در این مجموعه نشان از خدمت صادقانه ما به شما می باشد. امروزه خرید اینترنتی یکی از راههای رفع مشکل مسافت می باشد. این شرکت با فروش اینترنتی محصولات کار شما را در امر خرید آسان نموده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *