تاثیر تفاله جو در خوراک دام و طیور

تاثیر تفاله جو در خوراک دام و طیور

تاثیر تفاله جو در خوراک دام و طیور چیست؟تهیه تفاله جو در کشور در چه مناطقی می باشد؟ آیا از قیمت روز این محصول اطلاعی دارید ؟ واردات تفاله جو به چه میزان رسیده است؟ آیا شناختی نسبت به تفاله جو دارید؟ تفاله جو چه کاربرد هایی برای دام دارد؟

تفاله جو

تاثیر تفاله جو
این محصول دامی توسط مراکز پخش کننده به صورت تناژی و یا عمده در بازار به فروش می رسد و یکی از فرآورده های مهم در خوراک دام و‌طیور است . تفاله جو فرآوری شده از جو می باشد، که دارای خواص بسیار زیادی در تغذیه دام دارد.
قیمت این محصول همانند دیگر محصولات به شرایط آب و هوایی و کیفیت آن بستگی دارد و به علت شرایط مختلف خارجی و داخلی بودن قیمت این محصول ثابت نیست و هر ممکن است روزانه متغیر باشد.

ارزش غذایی تفاله جو
تفاله جو به عنوان کنسانتره جو معرفی شده است که سرشار از پروتئین می باشد و تفاله جو مقدار قابل توجهی فیبر و کالری و مواد خشک مورد نیاز برای دام و … را در خود جای داده است.
کاربرد های تفاله جو بسته بندی در خوراک دام
۱)ماده خشک صد در صد
۲)دارای انرژی متابولسیم بالا
۳)کاهش قیمت جیره غذایی
۴)جایگزین مناسب ذرت علوفه در دام های سبک و سنگین
۵)قابلیت هضم بالا

خرید و ثبت سفارش تفاله جو
فروش این محصول به صورت اینترنتی می تواند به مشتریان کمک کند تا بتوانند این محصولات را در بسته بندی های متفاوت و مناسب تهیه کنند. شرکت بازرگانی اریس در حوزه فروش انواع محصولات دامی و غلات و آبزیان فعالیت ویژه ای می کند و شما مشتریان عزیز می توانید با خیال راحت ، محصول مورد نیاز خود را سفارش و در کمترین زمان دریافت کنید.برای اطلاع از لیست قیمت و موجودی با عضویت در کانال تلگرامی و یا پیج اینستاگرامی ما را دنبال کنید و برای ثبت سفارش با شماره های ثبت شده درسایت با کارشناسان بخش فروش ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *