ارزش غذایی تفاله جو در خوراک دام

ارزش غذایی تفاله جو در خوراک دام

ارزش غذایی تفاله جو در خوراک دام و طیور چیست؟ آیا شناختی نسبت به تفاله جو دارید؟ از قیمت روزانه این محصول اطلاعی دارید؟ فروش تفاله جو به چند صورت انجام می گیرد؟

تفاله جو

ارزش غذایی تفاله جو
تفاله جو می تواند به عنوان خوراک دام و طیور در جیره غذای روزانه در نظر گرفت که در بازار با قیمت های مختلفی به فروش می رسد. شرکت مجموعه بازرگانی اریس هم اکنون به عنوان یکی از معتبرترین شرکت ها در حوزه تجارت دام و طیور و غلات است. شما مشتریان عزیز می توانید با خیال راحت از شرکت مجموعه ما محصول مورد نیاز خود را سفارش و در کمترین زمان محصول را دریافت کنید.

تفاله جو
این محصول، از مهم ترین فراورده های مورد استفاده در تغذیه دام می باشد و توسط مرکز پخش کننده به صورت عمده با تناژ بالا در بازار به فروش می رسد. تفاله جو، از محصولات گیاهی است که برای استفاده دام کاربرد های ویژه ای دارد. این محصول کاملا خشک است و ۹۶ درصد از ماده خشک تشکیل شده و میزان پروتئین موجود در آن به ۲۰درصد می باشد.

خاصیت های مهم تفاله جو
•هضم راحت برای دام ها
•به صرفه بودن از نظر اقتصادی
•بهترین انتخاب برای دام های سنگین و سبک
•تشکیل شده از ۹۶ درصد ماده خشک

قیمت تفاله جو به چه چیزی بستگی دارد؟
۱)تولید کننده تفاله جو
۲)اندازه تفاله جو
۳)نحوه فروش تفاله جو
۴)میزان عرضه و تقاضای تفاله جو
۵)شهر تولید کننده تفاله جو

تفاله جو به عنوان کنسانتره جو معرفی شده است که محصولی سرشار از پروتئین است و این محصول مقدار توجهی کالری و فیبر و مواد خشک برای دام دارد.

فروش تفاله جو به چند صورت است؟
•فروش به صورت بسته بندی
•فروش به صورت فله ای

خرید تفاله جو به صورت اینترنتی
برای اطلاع از موجودی و لیست قیمت روزانه با عضویت در کانال تلگرامی و یا پیج اینستاگرامی ما را دنبال کنید. همکاران مجموعه ما همه روز پاسخگویی تمام سوالات شما مشتریان عزیزمان هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *