صادرات ذرت اکراین در خوراک دام و طیور

صادرات ذرت اکراین در خوراک دام و طیور

صادرات ذرت اکراین در خوراک دام دام و طیور به چه سطحی رسیده است؟ آیا شناختی نسبت به ذرت اکراین دارید؟ آیا از قیمت روز ذرت اکراین اطلاعی دارید؟ اهمیت ذرت اکراین در خوراک دام و طیور چقدر است؟

صادرات ذرت اکراین
شرکت بازرگانی اریس با سال ها تجربه درخشان در زمینه خرید و فروش انواع محصولات دامی و غلات فعالیت ویژه ای می کند و توانسته است رضایت مشتریان را جلب کند. شما خریداران عزیز می توانید هر محصولی که در نظر دارید سفارش و در کمترین زمان دریافت کنید.
ذرت اکراین با عالی ترین کیفیت و ارزان ترین قیمت روز بازار در شرکت بازرگانی اریس عرضه می گردد. ذرت یکی از مهم ترین غلات در خوراک دام و طیور می باشد و ذرت از نظر سطح کشت سومین غله پس از گندم و برنج به شمار می آید.

خواص ذرت خارجی در خوراک دام
•شامل رطوبت زیر ۱۰ درصد
•درشت بودن دانه های ذرت
•دانه ها کاملا زرد و بدون هیچ سیاهی است

ذرت اکراین
ذرت اکراین در مقایسه با ذرت روس و برزیل از قیمت کمتری برخودار است . این محصول یکی از ارزان ترین انواع ذرت خارجی در ایران می باشد و بهترین گزینه برای خوراک دام و طیور میباشد.

چند نوع ذرت موجود داریم؟
۱)ذرت داخلی
۲)ذرت خارجی

خرید ذرت اکراین
ذرت اکراین به دلیل خوش خوراکی از ارزش غذایی بالایی برخودار است و گزینه خوبی برای خوراک دام و طیور است.

نحوه خرید و فروش ذرت اکراین
برای ثبت سفارشات با شماره هایی که در وب سایت مشاهده می کنید در ارتباط باشید و برای کسب اطلاعات بیشتر لیست موجودی و لیست قیمت می توانید کانال تلگرامی و یا پیج اینستاگرامی ما را دنبال کنید. همکاران مجموعه آنلاین ما همه روزه پاسخگویی تمام سوالات شما مشتریان عزیزمان هستند. با تشکر از همراهیتان. ارسال به سراسر نقاط ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *