خرید پودر هسته خرما در فروردین ماه

خرید پودر هسته خرما در فروردین ماه

خرید پودر هسته خرما در فروردین ماه 1400 چقدر افزایش داشت؟

خرید پودر هسته خرما در فروردین ماه 1400 چقدر است؟ آیا شناختی نسبت به این محصول دارید؟ میزان مصرف در جیره دام و طیور چقدر است؟ مزایای پودر هسته خرما در خوراک دام چیست؟ آیا از قیمت روز پودر هسته خرما اطلاعی دارید؟

خرید پودر هسته خرما

شرکت بازرگانی اریس هم اکنون به عنوان یکی از معتبر ترین شرکت ها در حوزه تجارت خوراک دام و طیور و غلات می باشد. شما مشتریان عزیزمان می توانید با خیال راحت از شرکت مجموعه ما محصول مورد نیاز خود را سفارش و در کمترین زمان فرصت محصولتان را دریافت کنید.

پودر هسته خرما دامی
این محصول جایگزین خوبی برای خوراک دام می باشد، مواد قندی موجود در پوسته هسته خرما سبب می شود این محصول قابل استفاده در کنار: ذرت، یونجه، جو و… باشد. پودر هسته خرما با درصد رطوبت پایین و عدم وجود هر گونه ناخالصی و افزودنی از قابلیت نگهداری بالایی برخوردار است. این محصول از خرما تولید می شود که پس از برداشت از باغات که خود انواع مختلفی دارد و تولید پودر هسته خرما در شهر های جنوبی کشت می شود.

فروش ویژه ای پودر هسته خرما
•میزان آسیاب: به نوع درخواست دامدار دارد.
•فله ای: از قیمت کمتری برخوردار است.
•کیسه ای: از قیمت بیشتر برخوردار است.
•میزان رطوبت: زیر ۱۰ درصد

خرید پودر هسته خرما به صورت آنلاین
برای ثبت سفارش با شماره های ثبت شده در سایت با کارشناسان بخش فروش ما در ارتباط باشید و برای اطلاع از موجودی و قیمت روز با عضویت در کانال تلگرامی و یا پیج اینستاگرامی ما را دنبال کنید، همکاران بخش فروش ما از روز شنبه الی پنجشنبه کاملا به صورت فعال پاسخگویی تمام سوالات شما مشتریان عزیزمان هستند. شما می توانید جهت مشاوره و سفارش محصول از طریق راه های ارتباطی با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *