مراکز خرید فروش تفاله سیب

مراکز خرید فروش تفاله سیب

مراکز خرید فروش تفاله سیب خوراک دام و طیور را می شناسید ؟

مراکز خرید فروش تفاله سیب در سطح کشور در کجا وجود دارد؟

این محصول به چه میزان در جیره دام ارزش غذایی دارد ؟ شناختی نسبت به این محصول دارید ؟ آیا می دانید برای کم تر شدن هزینه خوراک دام می توانید تفاله سیب را جایگزین بخشی از انواع غلات دامی کنید ؟
تفاله سیب

از فرآورده های فرعی کارخانجات آبمیوه گیری است که می توان به عنوان خوراک دام مورد استفاده قرار داد. مهم ترین عملکرد تفاله سیب ( سیلویی و خشک شده ) در خوراک دام کمک بر افزایش عملکرد شیردهی دام است .
تفاله سیب را در خوراک دام می توان جایگزین بخشی از یونجه و علوفه نمود. به دلیل قیمت پایین تر تفاله سیب نسبت به یونجه جایگزینی بخشی از آن می تواند قیمت تمام شده خوراک را کاهش دهد. و همچنین باعث تنوع در مزه و افزایش مواد مغدی در جیره دام می شود .
ویژگی های خوب تفاله سیب

  1. خوش خوراک بودن
  2. دارای مواد مغذی با ارزش بالا
  3. میزان پروتئین بالا
    شایان ذکر است از اولویت های مهم برای دامداری ها کاهش قیمت تمام شده خوراک دام می باشد. از این رو این محصول گزینه بسیار مناسبی برای دامداران است . تفاله سیب دارای مقادیر بسیار زیاد مواد مغذی است که خاصیت آنتی اکسیدانی دارد.
    تفاله سیب برای دام
    تفاله سیب برای دام بهترین و مرغوب ترین خوراک می باشد. و مشتریان عزیز می توانند این محصول را به صورت عمده از بزرگ‌ترین مرجع فروش با قیمت و کیفت مناسب تهیه کنند.
    امروزه از انواع تفاله ها برای تغذیه دام استفاده می شود. در مجموعه بازرگانی ما انواع تفاله ها با وجود ارزش غذایی بالا با قیمت مناسب در دسترس مشتری ها قرار دارد .
    شرکت بازرگانی اریس به دنبال درخواست های مشتریان و رفاه حال آن ها. فروش غیر حضوری و اینترنتی را راه اندازی نموده است . این مجموعه محصولات را به صورت عمده با قیمت متاسب در کوتاه ترین زمان ممکن به دست خریداران عزیز می رساند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *