قیمت ملاس چغندر در اسفند ماه ۹۹

قیمت ملاس چغندر در اسفند ماه ۹۹

قیمت ملاس چغندر در اسفند ماه ۹۹ چقدر است؟ آیا شناختی نسبت به ملاس چغندر دارید؟ آیا از قیمت روز ملاس چغندر اطلاعی دارید؟ تولید ملاس چغندر در خوراک دام به چه میزان رسیده است؟ پخش ملاس چغندر در خوراک دام چگونه شکل می گیرد؟ 

قیمت ملاس چغندر

این محصول ماده غذایی پر انرژی است که در خوراک دام به کار می رود و این ماده ارزشمند با قیمت های متفاوتی به روز، در شرکت بازرگانی اریس می باشد. ملاس چغندر در آب هوایی معتدل کشت می گردد و کارخانه های تولید این محصول  را برای قند خریداری نموده اند و برای تسویه و جداسازی و فراواری عملیاتی  انجام می دهند. ملاس چغندر در خوراک دام و طیور از اهمیت بالایی برخوردار است

فروش ملاس چغندر در خوراک دام

دامداران از این محصول برای رفع یبوست دام خود استفاده می نماید و باعث فعال شدن مواد غذایی در شکمبه دام می شود. ملاس چغندر دارای ۶۷ درصد نسبت به غلات دیگر  ارزش بیشتری دارد به همین دلیل فراوانی قیمت کمتری نسبت به غلات دیگر دارد. شرکت بازرگانی اریس فروشنده این محصولات دامی می باشند. برای مشاوره با کارشناسان ما تماس حاصل فرمائید.

ملاس چغندر دارای ویتامین و مواد معدنی با ارزشی در تغذیه دام و طیور است و افزودن محلول رقیق شده آن میزان خوش خوراکی آن را افزایش می دهد.

ملاس به چند گونه است؟

دو گونه می توان به مصرف دام و طیور رساند یکی به صورت محلول رقیق شده و پاشیدن بر روی جیره غذایی و روش دوم از طریق خوراندن مستقیم به دام انجام می گردد. در روش اول مواد چسبنده با آب گرم حل شده و به میزان حدود ۱۰ تا ۱۵ درصد جیره برای روی خوراک اسپری می شود.
نکته ای که وجود دارد این است که پاشیدن بیش از حد به جیره منجر به بد شکلی ظاهری خوراک می شود. اما در روش بعدی این ماده در ظرفی ریخته شده و دام با عمل لیسیدن آن را می خورند.

خرید اینترنتی ملاس چغندر

برای ثبت سفارش و اعلام موجودی با شماره های ثبت شده در سایت با همکاران ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *