قیمت سبوس گندم در خوراک دام

قیمت سبوس گندم در خوراک دام

قیمت سبوس گندم در خوراک دام به چه عواملی بستگی دارد؟

قیمت سبوس گندم در خوراک دام و طیور به چه میزان رسیده است؟ آیا شناختی نسبت به این محصول دارید؟ آیا از قیمت روز سبوس گندم اطلاعی دارید؟ واردات سبوس گندم در سال ۹۹ به چه سطحی رسیده است؟ مراکز پخش سبوس گندم؟

•شما می توانید در هریک از شهر های ایران که هستید سبوس گندم را سفارش داده و در کمترین فرصت ممکن آن را در محل مورد نظر تحویل بگیرید.‌

سبوس گندم 

این محصول دامی از کارخانه های تولیدی آرد به دست می آید پس از انجام عملیات و جداسازی پوسته از دانه ، در بازار آماده عرضه می شود که قیمت مناسبی برای خوراک دام و طیور دارد. سبوس گندم هر چند وزن زیادی ندارد. ولی از هر لحاظ حجم زیادی را اشغال می کند. این محصول از جیره غذایی انسان ها حذف شده و مشکلات زیادی برای انسان ها به وجود می آورد. 

•سبوس پوسته خارجی دانه گندم، برنج و یا جو می باشد که طی فرآیندهایی از محصول اصلی جدا می گردد.

ویژگی های سبوس گندم در خوراک دام

کیفیت بالا 

•منبع تامین انرژی 

•خوش خوراکی

•جذب آب بالا

این محصول به جهت مصرف کردن در جیره غذایی دام و طیور از طرف بازرگانی اریس به طور بار های پانزده تنی  صورت می گیرد.

خرید اینترنتی سبوس گندم در خوراک دام و طیور

برای ثبت سفارش با مشاورین ما در ارتباط باشید. و اطلاع از موجودی و قیمت روز باخبر باشید. در کانال تلگرامی گروه تولیدی بازرگانی اریس و یا ارتباط با کارشناسان فروش در ارتباط باشید. مجموعه بازرگانی اریس این محصولات را به صورت عمده به تمامی نقاط کشور پخش می کند. و با توجه به کیفیت خوب محصولاتش همواره نظر خریداران عمده را به سمت خود جلب کرده است. مجموعه بخش آنلاین ما کاملا به صورت فعال پاسخگوی تمام سوالات شما هستند.

جهت خرید انواع سبوس به صورت عمده با ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *