قیمت روز ملاس چغندر در خوراک دام

قیمت روز ملاس چغندر در خوراک دام

قیمت روز ملاس چغندر در خوراک دام چه میزان افزایش داشته است؟

قیمت روز ملاس چغندر در خوراک دام چیست؟ آیا شناختی نسبت به این محصول دارید؟ ملاس چغندر چه کاربرد هایی دارد؟ مزیت های این محصول در خوراک دام چیست؟

ملاس چغندر

از ملاس به صورت های مختلفی در تغذیه دام و طیور استفاده می شود. ملاس محصولی جانبی در روند تهیه شکر و نیشکر می باشد، ماده غذایی پر انرژی است که در خوراک دام از اهمیت زیادی برخوردار است و این ماده ارزشمند با قیمت های مختلفی به بازار عرضه می شود.

ملاس چغندر در بهترین نقاط ایران با آب هوای معتدل کشت می شود و فواید زیادی برای دام داشته و در آخر تولید و بسته بندی شده و آماده فروش می شود.

استفاده مصرف دامداران
از ملاس چغندر برای رفع یبوست دام خود استفاده می کنند. ملاس چغندر را در جیره غذایی به خورد آن ها می دهند و این فرآیند باعث فعال شدن مواد غذایی در شکمبه دام می شود. شرکت بازرگانی اریس فروشنده این محصولات می باشد برای مشاوره رایگان با کارشناسان بخش فروش در ارتباط باشید.

•ملاس چغندر به رنگ قهوه ای غلیظ می باشد که پس از استحصال مواد قندی موجود در گیاه چغندر قند و ساقه نیشکر از آن به جا می ماند.
از نظر ارزش غذایی این محصول در حدود ۶۷ درصد ارزش غلات دارد.

ثبت سفارش به صورت آنلاین

شرکت بازرگانی اریس در فروش انواع غلات و محصولات دامی فعالیت می کند و در کمترین زمان محصول را دریافت می کنید.
برای ثبت سفارش با مشاورین بخش فروش ما در ارتباط باشید و اطلاع از موجودی و قیمت روز با عضویت در کانال تلگرامی ما و یا پیج اینستاگرامی ما را دنبال کنید.
همکاران ما همیشه پاسخگویی تمام سوالات شما مشتریان عزیزمان هستند و می توانید از مشاوره رایگان ما استفاده کنید.

با تشکر از همراهیتان.

•شرکت بازرگانی اریس

ارسال به سراسر کشور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *