قیمت خرید پودر استخوان

قیمت خرید پودر استخوان

پودر استخوان نوعی جیره غذایی برای دام طیور می باشد که دارای پروتئین در حدود ۲۵ تا ۱۵ درصد بوده و منبع مناسبی برای تامین کلسیم و فسفر می باشد.در تهیه پودر استخوان از هیچگونه مواد شیمیایی استفاده نمی شود و کاملا طبیعی است،ما خرید پودر استخوان را برای شما پیشنهاد می کنیم.

پودر استخوان قیمت پایینی داشته و برای مشتریان عزیز به صرفه می باشد.این پودر همانند پودر ماهی و پودر گوشت ارزش غذایی بالایی برای دام و طیور دارد.

فروش پودر استخوان به تمامی نقاط کشور توسط شرکت بازرگانی اریس خدمتی است به تمامی مشتریان ،تمامی محصولات ما از معتبرترین منابع تامین می شود زیرا کیفیت محصول برای ما بسیار مهم است. پودر استخوان هم اکنون موجود بوده و دارای قیمت پایینی است، پیشنهاد ما برای مشتریان عزیز که تقاضای خرید پودر استخوان را دارند این است که پودر استخوان قیمت پایین و مناسبی دارد و بهترین فرصت برای خرید است.

درکل می توان گفت که پودر استخوان دارای کلسیم، فسفر و پروتئین است که در رشد دام و طیور بسیار حائز اهمیت بوده و قیمت مناسب و پایینی دارد و اکثر دامداران و مرغداری ها به همین جهت برای خرید پودر استخوان همیشه در صف اول تقاضا کنندگان هستند. برای خرید پودر استخوان از شرکت بازرگانی اریس با همکاران ما در دفتر فروش تماس بگیرید همچنین برای دسترسی به قیمت های جدید در تلگرام و اینستاگرام ما رو دنبال کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *