فروش گلوتن ۶۰ درصد در بازرگانی اریس

فروش گلوتن ۶۰ درصد در بازرگانی اریس با چه قیمتی انجام می گیرد

فروش گلوتن ۶۰ درصد در بازرگانی اریس با چه شرایطی انجام می شود؟

گلوتن چیست؟ گلوتن ذرت طی چه مراحلی تولید می شود؟ گلوتن ذرت با چه درصد پروتئینی تولید می شود؟ خواص گلوتن چیست؟ عوامل تاثیرگذار بر قیمت گلوتن چیست؟

مشتقات ذرت

ذرت یکی از محصولات کشاورزی با ارزش است. محصولات فراوانی از این ماده به دست می آید یکی از محصولات تولید شده از ذرت گلوتن می باشد. گلوتن از آسیاب شدن هسته ذرت به دست می آید. گلوتن طی فرآیند هیدرولیز ، جداسازی ، تغلیظ ، تخمیر و خشک شدن تولید می شود. گلوتن با پروتئین ۲۰ تا ۷۰ درصد موجود است.

وجود مقادیر زیاد پروتئین این محصول را جایگزین مناسبی برای انواع خوراک های پروتئینی کرده است. علاوه بر تامین پروتئین مورد نیاز حیوان، این محصول مزایای اقتصادی نیز دارد.

فواید مصرف گلوتن ۶۰ درصد

گلوتن ذرت ۶۰% برای مصرف حیواناتی همچون گوسفند، مرغ، اردک، غاز، ماهی، خوک و غیره استفاده می شود. قابلیت جذب این محصول تا ۹۰% می باشد. این محصول یکی از بهترین منابع پروتئینی جهت افزودن به خوراک دام و آبزیان است. گلوتن حاوی اسیدهای آمینه نظیر متیونین، لوسین، ایزولوسین، والین و فنیل آلانین با قابلیت هضم بالای ۸۰ درصد می باشد.

فواید مصرف گلوتن

مصرف گلوتن در توازن اسیدهای آمینه جیره موثر است. برای رشد و نمو بافتهای بدن دام بسیار مفید است. گلوتن با داشتن کاروتن و گزانتوفیل میتواند در بهبود زرده تخم مرغ می شود. این محصول در تقویت بافت سیستم تولید مثلی دام موثر است.

خواص گلوتن ۶۰ درصد چیست؟

گلوتن ذرت ۶۰ % علاوه بر داشتن ارزش غذایی بالا، قابلیت هضم بالایی نیز دارد. این محصول به رنگ زرد است. علاوه بر خوراک دام قابلیت زیادی دارد. در کشاورزی و نیز به عنوان کود هم استفاده می شود.

آنالیز پودر گلوتن :

میزان پروتئین       ۶۳/۴ درصد.

میزان نشاسته        ۱۴/۴ درصد.

رطوبت ۹/۲ درصد.

میزان چربی          ۴/۲   درصد.

میزان خاکستر        ۱/۷ درصد.

میزان کربوهیدارت ها ۱/۱ درصد.

علاوه بر این گلوتن حاوی کلسیم ، فسفر، فیبر، مواد مغذی قابل هضم و مقدار قابل توجهی ازت می باشد. ازت برای تهیه کود مورد استفاده قرار می گیرد.

قیمت پودر گلوتن

قیمت پودر گلوتن ثابت نیست. عواملی که بر قیمت گلوتن تاثیر می گذارند درصد پروتئین محصول و کیفیت آن می باشد.

خواص مصرف گلوتن برای دام ‌و طیور چیست؟

-بهبود رنگ زرده تخم مرغ به عنوان منبع عالی کاروتن و گزانتوفیل.
-افزایش  تولید و درصد چربی شیر در گاوهای شیری.
-بهبود باروری دام.

کاربرد های گلوتن ذرت :


۱) قابلیت هضم بالا.
۲) خوش خوراک بودن. ۳) قیمت مناسب.
۴) ارزش غذایی بالا.
۵) پروتئین فراوان.

خرید گلوتن ذرت از بازرگانی اریس

بازرگانی اریس یکی از شرکت هایی است که عرضه کننده انواع محصولات خوراک دام و طیور و آبزیان می باشد. این شرکت با عرضه انواع محصولات باکیفیت به صورت عمده با نازلترین قیمت در خدمت مشتریان عزیز می باشد شما می توانید از طریق راههای ارتباطی زیر با ما در ارتباط باشید و محصول مورد نیاز خود را خریداری نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *