فروش سویا دامی در اردیبهشت ماه ۱۴۰۰

فروش سویا دامی در اردیبهشت ماه ۱۴۰۰

فروش سویا دامی در اردیبهشت ماه ۱۴۰۰چقدر است؟ از قیمت روز سویا دامی اطلاعی دارید؟ واردات سویا دامی در سال گذشته چقدر بود؟ مزایای سویا دامی در خوراک دام چیست؟ ارزش غذایی سویا در خوراک دام چیست؟ آیا شناختی نسبت به این محصول دارید؟

سویا دامی

سویا دامی

این محصول در خوراک دام به عنوان پروتئین کامل یاد می شود.
قیمت این محصول امروزه با نرخ مناسبی در بازار برای تهیه خوراک دام و طیور عرضه می شود. سویا دامی یکی از محصولات است که پس از روغن گیری دانه سویا تشکیل می شود و به صورت پرک و پلت است. سویا دامی هم به صورت داخلی و هم به صورت خارجی مورد استفاده ی دام و طیور قرار می گیرد عمده واردات سویا برای کشور از برزیل صورت می گیرد که دارای کیفیت بسیار خوبی می باشد.

نقش مهم سویا و ذرت در جیره غذایی
سویا (تامین کننده پروتئین )
ذرت ( منبع مهم انرژی )

اینم محصول از مهم ترین تامین کنندگان پروتئین گیاهی است که هیچ محصول دیگر جاگیرین آن نمی شود.

آنالیز های سویا دامی
1.رطوبت 10درصد
2.پروتئین 40_50 درصد

3.فیبر 3_7 درصد

فروش سویا دامی درجه یک
برای خرید سویا دامی ابتدا باید به کیفیت آن توجه کنیم و قیمت این محصول به کیفیت و وزن آن بستگی دارد، این محصول به دلیل داشتن پروتئین زیاد در خوراک دام و طیور از اهمیت زیادی برخوردار است.

خرید سویا دامی به صورت آنلاین
برای خرید سویا دامی می توانید با شماره های ثبت شده در سایت با کارشناسان بخش فروش ما در ارتباط باشید و برای اطلاع از موجودی و قیمت روز با عضویت در کانال تلگرامی و یا پیج اینستاگرامی ما را دنبال کنید.

شرکت بازرگانی اریس
شرکت بازرگانی اریس در زمینه فروش انواع غلات و محصولات دامی فعالیت ویژه ای دارد. مجموعه ما از روز شنبه الی پنجشنبه کاملا به صورت فعال پاسخگویی تمام سوالات شما مشتریان عزیزمان هستند. با تشکر از همراهیتان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *