فروش خرده ذرت در بازرگانی اریس

فروش خرده ذرت در بازرگانی اریس با چه تناژی صورت می گیرد؟

فروش خرده ذرت در بازرگانی اریس با چه قیمتی انجام می گیرد؟

خرده ذرت محصولی است که از ذرت شکسته و خرد شده بدست می آید این محصول حاوی مقدار زیادی نشاسته می باشد و ارزش انرژی زایی آن به نشاسته ،جوانه و پروتئین موجود در آن بستگی دارد. بیشتر دانه های ذرت حاوی 4 درصد روغن می باشند. میزان رنگدانه های زرد و نارنجی ذرت نسبتاً زیاد است و حاوی گزانتوفیل و کاروتن است، بنابراین تامین رنگدانه های بدن وزرده تخم مرغ پرندگانی که با ذرت تغذیه می شوند کافی خواهد بود .نزدیک به 60 تا 70 درصد هزینه های جاری یک مزرعه دام و طیور ف ایفا می کند. دانه ذرت جهت استفاده در صنعت دام و طیور باید شکسته شود و در اندازه های متفاوت مورد مصرف قرار گیرد، که این امر علاوه بر سرمایه گذاری برای تجهیزات اولیه، فرآیندی هزینه بر بوده و باعثث افزایش بهای خوراک می گردد.استفاده از دانه ذرت شکسته به عنوان خوراک باعث کاهش هزینه های تولید و بهره وری بالاتر می گردد.

عوامل تاثیر گذار بر قیمت خرده ذرت چیست؟

یکی از عوامل مهم در قیمت گذاری، شکل ظاهری می باشد.

این موضوع می تواند باعث تفاوت قیمت شود.

خرده ذرت نسبت به ذرت قیمت بسیار کمتری دارد که این امر هزینه تامین ذرت جیره را به مقدار قابل توجهی کاهش می دهد به طور کلی عواملی نظیر نوسان های ارزی بازار، افزایش جمعیت، کاهش محصولات زراعی ،افزایش یا کاهش صادرات و واردات بر قیمت محصولات تاثیرپذیر می باشند.

شرکت بازرگانی اریس در زمینه فروش عمده محصولات خوراکی دامی و طیوری فعالیت دارد متقاضیان محصولات درجه یک می توانند برای خریدی مطمئن و به شرطه با بازرگانی اریس در ارتباط باشند تنوع محصولات، قیمت مناسب، کیفیت بالا، بارگیری فوری و مطمئن از ویژگی‌های منحصر به فرد این شرکت می باشد .شما می توانید برای خرید محصولات مورد نیاز خود از طریق راههای ارتباطی زیر با شرکت اریس در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *