خواص جو روس برای دام

خواص جو روس برای دام چیست؟

خواص جو روس برای دام آیا ی تواند تاثیری در افزایش قیمت این محصول داشته باشد؟

جو یکی از محصولات کشاورزی پرخاصیت و یکی از اقلام پرفروش در برای خوراک دام و طیور است سالانه در کشور خودمان میزان زیادی جو کشت می شود اما با توجه به میزان مصرفی آن نیاز به واردات این محصول پیدا کردیم در بین کشورها جو روسیه از کیفیت مطلوب تری در مقایسه با دیگر کشورها دارا می باشد جو روس در مقایسه با دیگر جو ها به میزان بیشتری قادر است مواد غذایی موجود در خود را به بدن مصرف کننده منتقل کند از این رو بسیار مورد توجه دامداران قرار گرفته است

جو روس در انواع مختلفی وجود دارد که نمونه ای از آن جو روس زرد ، سفید و جو ممتاز می باشد که در بین آنها جو سفید مرغوب ترین نوع شناخته شده است.

به چه علت در مدت اخیر قیمت جو روسی افزایش یافته است؟

جو روسی که در بنادر شمالی کشور ترخیص و به نقاط مختلف کشور ارسال می شود نیز از این افزایش قیمت بی بهره نبوده و افزایش قابل توجهی نموده است. تقاضا برای این محصول سبب شده تا این افزایش قیمت تاثیر چندانی بر میزان خرید این محصول نداشته باشد.

چند مورد از مواد مغذی موجود در جو دامی روس پس از آنالیز آن بدین صورت است که:
میزان پروتئین موجود در آن ۱۱ درصد
رطوبت جو ۱۴%
حجم دانه های شکسته کمتر از سه درصد
کمترین میزان آفلاتوکسین
الیاف خام ۵ درصد
خاکستر ۳%
نشاسته ۵۷ درصد
ماده خشک ۸۰ درصد
با بررسی مشخصات و مواد غذایی که در این محصول وجود دارد بهتر است بدانید که قیمت جو سفید روسیه با توجه به ویژگی های خوب این محصول کاملا مقرون به صرفه می باشد.

بازرگانی اریس یکی از مراکز فروش عمده محصولات خوراکی دامی است که در این زمینه فعالیت دارد شما می توانید برای تهیه محصول مورد نیاز خود از طریق راههای ارتباطی زیر با ما در تماس باشید .

انواع خوراک دام انواع خوراک طیور بازرگانی اریس تولید خوراک دام جو جو بندر جو دامی خریدار خوراک دام خریدار پودر گوشت خرید جو خرید خوراک دام خرید خوراک طیور خرید ذرت خرید سویا خرید و فروش یونجه خرید کنجاله سویا خرید گندم خرید یونجه خوراک آبزیان خوراک دام خوراک دام طیور خوراک دام مشهد خوراک دام و طیور خوراک طیور خوراک پودر گوشت دام طیور ذرت ذرت دامی شرکت خوراک دام فروش خوراک دام فروش ذرت قیمت جو قیمت جو دامی قیمت خوراک دام قیمت خوراک طیور قیمت ذرت قیمت پودر گوشت قیمت کنجاله سویا لیست قیمت دام پودر ماهی پودر چربی پودر گوشت پودر گوشت دام کنجاله سویا یونجه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *