خرید پودر چربی کلسیمی و خالص خوراک دام طیور

خرید پودر چربی کلسیمی و خالص خوراک دام طیور

پودر چربی محصولی است که باعث بهبود عملکرد تولید مثل در دام و طیور می شود . ما پیشنهاد می کنیم در خوراک دام و طیور از پودر چربی با نظر کارشناسان حتما استفاده کنید.

پودر چربی کلسیمی و پودر چربی خالص دو محصولی است که در خوراک دام و طیور استفاده می شود زیرا فواید بسیار خوبی برای دام و طیور دارد که در ادامه مقاله تو ضیح خواهیم دهد . ما این محصول را میتوانیم از شهر های اصفهان ،قم و کرج به سراسر کشور ارسال کنیم ، قیمت ها کمی متفاوت می باشند پس برای خرید یا در کانال تلگرامی ما عضو شوید تا از قیمت ها اطلاع یابید یا هم با دفتر فروش ما تماس بگیرید .

فواید پودر چربی

ما پودر چربی را در دو نوع کلسیمی و خالص به فروش می رسانیم. پودر چربی کلسیمی که حاوی اسید های چرب غیر اشباع می باشد باعث بهبود عملکرد تولیدمثلی میشود مثل :
۱. باعث افزایش تراکم انرژی جیره می شود.
۲. غلضت پروژسترون را افزایش می دهد.
۳. باعث تغییر توسعه فولیکولی
۴. بهبود کیفیت رویان

چرا پودر چربی را باید از شرکت بازرگانی اریس تهیه کنیم ؟

پودر چربی که ما ارائه می دهیم دارای خواص زیر است:
۱.چربی ها از شکمبه عبور داده شده اند.
۲.خوش خوراکیش بالاست.
۳.قابلیت هضم بالایی دارد.
۴.باعث تحریک تولید شیر می شود.
۵.باعث کاهش اثرات بالانس منفی انرژی.

پودر چربی چه عملکردی در گله دارد؟

۱.باعث تامین انرژی مورد نیاز برای رسیدن به حداکثر سرعت رشد در دام
۲.حداکثر هضم چربی
۳.باعث افزایش عملکرد تولیدی دام
۴.باعث کاهش تعادل منفی انرژی در گاو هایی که تازه زائیده اند

پودر چربی کلسیمی که ما ارائه می دهیم دارای حدود ۸۵ درصد چربی بوده و حدود ۹ درصد کلسیم. همچنین پودر چربی خالص ما دارای حدود ۹۹ درصد چربی بوده و قیمت مناسبی دارد.

قیمت پودر چربی

پودر چربی و پودر خالص دارای قیمت های متفاوتی هستند به طوری که پودر چربی خالص قیمت بالاتر دارد. قیمت های این محصول در اصفهان و قم و کرج متفاوت می باسند برای همین کسانی که قصد خرید دارند برای استعلام قیمت باید با ما تماس بگیرنند.

خرید پودر چربی از ما

شرکت بازرگانی اریس با سابقه طولانی در زمینه فروش خوراک دام و طیور دارای افرادی با تجربه و متعهد در خدمت تمام مشتریان عزیز می باشد. هدف ما جلب رضایت مشتری است .برای خرید با واحد فروش ما در تهران تماس بگیرید و سفارش خود را تکمیل کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *