خرید و فروش گلوتن ذرت در خوراک دام

خرید و فروش گلوتن ذرت در خوراک دام

خرید و فروش گلوتن ذرت در خوراک دام به چه میزان رسیده است؟ فواید گلوتن ذرت چیست؟ آیا از قیمت روز گلوتن ذرت اطلاع دارید ؟ چه مراکزی این محصولات را برای فروش عرضه می کنند؟

گلوتن ذرت دامی
این محصول در واقع پروتئین ذرت است که به شکل گرانول های نارنجی و زرد ذرت به دست می آید. گلوتن ذرت در صنعت خوراک دام و طیور فواید زیادی دارد مخصوصا در رشد سالم و مناسب آنها.
•گلوتن ذرت به شکل پودر بوده و حاوی مقادیر زیادی پروتئین است که مقدار ویتامین آ در آن حدود 70 درصد می باشد و گلوتن ذرت قابلیت هضم بالایی هم دارد.

ذرت دامی
ذرت دامی یکی از مهم‌ترین غلات در صنعت خوراک دام و طیور است از ارزش غذایی بسیار بالایی برخوردار است که می تواند جایگزین جو دامی باشد.

تاثیر گلوتن ذرت در دام
بعضی از مرغداران و دامداران از تاثیر گلوتن ذرت بر رشد دام و طیورشان آگاه نیستند به همین دلیل هم در خرید گلوتن ذرت مردد هستند ما در این مطلب برایتان توضیح خواهیم داد.
•ذرت محصولی باارزش است و در خوراک دام و طیور جایگاه ویژه ای دارد و همیشه در جیره غذایی سهم قابل توجهی دارد برایمان جای سوال است که چرا بعضی از دامداران و مرغداران از گلوتن ذرت در جیره استفاده نمی کنند ، ما توصیه می کنیم در جیره گلوتن استفاده کنید به دلیل داشتن پروتئین مناسب از نظر غذایی باارزش می باشد.

خرید گلوتن ذرت
خریداران توجه کنند گلوتن ذرت تولید داخل خود ایران می باشد بنابراین این به نفع کشور ما است که از محصول تولید شده در ایران استفاده کنیم.

خرید فروش گلوتن ذرت در خوراک دام
شرکت بازرگانی اریس در زمینه خرید فروش انواع حبوبات و ضایعات حبوبات به صورت عمده در سراسر کشور به صورت پخش مستقیم فعالت می کند.
•برای ثبت سفارش با مشاورین ما در ارتباط باشید و اطلاع از موجودی و قیمت روز باخبر باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *