تاثیر تفاله جو برای خوراک دام

تاثیر تفاله جو برای خوراک  دام

تاثیر تفاله جو برای خوراک دام چیست ؟

تاثیر تفاله جو برای خوراک دام شامل چه مواردی می شود؟

تفاله جو برای چه دامی مورد استفاده قرار می گیرد؟ آیا از قیمت تفاله جو دامی اطلاع دارید؟ خواص تفاله جو برای صنعت دامپروری چه تاثیری دارد؟

تاثیر تفاله جو
جو خوراکی که در کارخانه های تولید و پخش نوشیدنی طی مراحل مختلف در دستگاه ها حرارت و جوانه زنی جو را انجام می دهند که معنی دیگر آن مالت گفته می شود.جو یکی از مهم‌ترین و اصلی ترین نوع غلات محسوب می شود.
•از باقی مانده مالت (تفاله جو) به دست می آید.
•میزان مصرفی تفاله جو در کنسانتره به مقدار نیم تا یک کیلو استفاده می شود و مقدار جو کنسانتره کمتر می شود .

خرید تفاله جو دامی ارزان
اگر شما یکی از دامپروران عزیز کشورمان هستید و نمی دانید که جو چه خصوصیاتی دارد. ! ما در این مطلب به خرید اینترنتی تفاله جو و ویژگی های آن اشاره می کنیم.
•تفاله جو دامی یکی از بهترین مواد غذایی در بین غذا های دامی است و دارای پروتئین بسیار بالایی است .
تفاله جو محصولی :
تفاله جو یکی از انواع مختلف خوراک دام بسیار مفیدی است که مواد و املاح مفیدی را در خود دارد. به همین دلیل از این محصول هم در خوراک دام های سبک و هم در خوراک دام های سنگین استفاده می شود .
پخش تفاله جو بسته بندی
برای پخش تفاله خوراک دام با عالی ترین کیفیت از روش های مختلفی استفاده می شود . در مجموعه بازرگانی اریس همواره تلاش بر این بوده است محصولی با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در اختیار خریدار و مصرف کنندگان قرار گیرد.

خرید تفاله جو
برای خرید عمده تفاله جو بسته بندهای مخصوص دام ها در هر مقداری خریداران به صورت اینترنتی اقدام کنند. و مقدار محصول مورد نیاز خود را به صورت مطمئن به ثبت رسانده تا در اولین فرصت رسیدگی شده و در اسرع وقت تحویل داده شوند.

برای خرید تفاله جو مخصوص دام ارزان خریداران می توانند به صورت اینترنتی اقدام نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *