تاثیر تفاله خرما در خوراک دام و طیور

تاثیر تفاله خرما در خوراک دام و طیور

تاثیر تفاله خرما در خوراک دام و طیور چقدر است؟ آیا شناختی نسبت به این محصول دارید؟ از قیمت روزانه تفاله خرما اطلاعی دارید؟ ویژگی های تفاله خرما در خوراک دام و طیور چیست؟ آیا تفاله خرما گزینه خوبی برای دام است؟

تاثیر تفاله خرما
شرکت بازرگانی اریس یکی از شرکت های معتبر در زمینه خرید و فروش انواع محصولات دامی است و با سال ها تجربه درخشان توانسته است رضایت مشتریان را جلب کند شما خریداران عزیز می توانید هر محصول که در نظر دارید ثبت سفارش کنید و در کمترین زمان محصول را دریافت کنید.
تفاله خرما از کارخانه های لواشک و شیره سازی به وجود می آید و این محصول برای خوراک انسانی قابل استفاده نیست. تفاله خرما به دلیل داشتن مواد مغذی جایگزین بخشی از جو و ذرت در جیره غذایی دام می باشد.

تفاله خرما
تفاله خرما به دلیل خوش خوراک بودن از ارزش غذایی بالایی در خوراک دام برخودار است و تفاله خرما گزینه خوبی برای افزایش اشتهای دام می باشد که باعث وزن دام هم نیز می باشد. تفاله خرما طرفدار زیادی در خوراک دام و طیور دارد.

خواص تفاله خرما
۱)قیمت مناسبی دارد
۲)افزایش خوش خوراک بودن
۳)کاهش هزینه های تامین خوراک
۴)افزایش تنوع مواد غذایی
۵)کیفیت محصول

نحوه خرید آنلاین تفاله خرما
برای کسب اطلاعات لیست موجودی و لیست قیمت می توانید کانال تلگرامی و یا پیج اینستاگرامی ما را دنبال کنید و برای ثبت سفارش با شماره هایی که در وب سایت مشاهده می کنید در ارتباط باشید و مجموعه بازرگانی اریس از روز شنبه تا پنجشنبه کاملا به صورت فعال پاسخگویی تک تک سوالات شما مشتریان عزیزمان هستند. قیمت این محصول روزانه درحال تغییر می باشد و فروش انواع تفاله ها برای خوراک دام با قیمت ویژه برای ارسال به سراسر کشور آغاز می شود. با تشکر از همراهیتان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *